Thursday, March 15, 2007

Ai ai... Nå har visst jeg den...

Yikes, der fikk jeg den gitt... Jaja, nå skal dere få høre seks rare ting om meg (hvis det finnes så mange?!)

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir “tatt” må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som “har den”, og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt “tatt”, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.


Ellen Cathrine- på godt og vondt:

1. Av og til gleder jeg meg sånn til å stå opp neste dag at jeg ikke greier å sove!

2. Liker ikke å innrømme dette, men i USA i fjor så jeg et svart ekorn også trodde jeg det var fra Afrika! Herreli, akkurat som at en svart katt kommer fra Afrika lissom....?!?!

3. Jeg har ekstremt lite kunnskaper om alt som har med elg og gjøre, altså, elgjakt, navn, skytevåpen osv... Hvem skulle tro at en KU var en hunelg?!??! HAHA!! Hvorfor sier man ikke bare da hunelg?????

4. Jeg har en tendens til å ikke ha de beste kommentarene av og til, MEN!!!--> Det er ikke fordi jeg er blond eller hva folk nå kaller meg, det er bare mangel på kunnskap.

5. Er kanskje litt for glad i jul og bryllup, de som kjenner meg vet hva jeg snakker om;) Til alle som er blitt utsatt for alt dette snakket: Unnskyld!!!! :):)

6. Jeg har mine "Ellen-moments" som de blir kalt.. Trenger vel ikke si mer...

Jeg gir den videre til Nina, Geir, Sigrid, Ingvild, Øyvind, Veronica:) Sorry guys;)

8 comments:

Anonymous said...

1. Av og til liker jeg å sitte bare å stirre på havet, og filosofere over livet(eks. hvor gammel blir jeg?).

2. Jeg går sinsykt masse i søvne. Jeg har dusjet klokken 2 på natta for så å gå ned til skolen.

3. Jeg liker ikke når folk tar seg på øyet, og jeg hater virklig folk som harker opp slim i fra halsen.

4. Jeg er en skapperfeksjonist.

5. Jeg er særiøst litt redd for Tina Marie Moen. Hun kan bli skikkelig sinna av og til.

6. Jeg har hatt skrivevansker hele livet.

Ragnhild said...

Ellen Cathrine: e du klar for å bli med meg på elgjakt t høsten????
Skal lære deg forskjellen på KU og OKSE eg...
hehe

ellen cathrine said...

Ja Ragnhild!!! Blir veldig gjerne med deg på jakt:D:D

Tina said...

Ey, hvem er det som er redd for meg??
Nina?

ellen cathrine said...

Det må være nina, for det er hun som ikke liker at folk tar seg på øynene!!

Anonymous said...

amen sistæ. de 6. punktene satt som spikra.

Anonymous said...

Kan seks punkter bli bedre? :o) Jeg må le..
Have fun!!

Anonymous said...

Du er så skjønn. Koselig å treffe deg på Borgen.