Saturday, February 3, 2007

3 years - still going strong!

Ja, i dag har altså jeg og min kjære Rune vært sammen i 3 år:) Hurra!! Det har vært 3 fantastiske og lærerike år, med både oppturer og nedturer.
For 3 år siden var jeg en liten forelska fjortis, i dag er jeg sofistikert (som jeg liker å kalle meg, men egentlig ikke er) og enda mer forelska:D:D

"Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, skryter ikke, er ikke hovmodig. Kjærligheten krenker ikke, søker ikke sitt eget, er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde. Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt. Kjærligheten tar aldri slutt."
..."Så blir de stående disse tre: tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten."

Love you, boyfriend<3

4 comments:

Tina said...

Naaaah<3

Jeg er litt imot å si gratulerer til folk når de har vært sammen i så og så mange år, men gratulerer:)

Anonymous said...

åååhhh så søtt. kjempesøtt. sitter her med en kleenexboks og griner. ikke skriv sånne innlegg, for det er så rørende...tihi

Renate said...

Ååå.. SÅ sjønne dere er!

StippeMarit said...

Nåååh! Så søte dere er:)