Sunday, February 18, 2007

En fantastisk søndag!


Søndag morgen våknet jeg i Froland hos Lisbeth. Benedicte, Tina og jeg dro på sykebesøk til hun kvelden før og overnattet. Det ble en festlig kveld, med både film og sang;) En fantastisk sang ble spilt om og om igjen, YATTA!!! -som forresten må ha vært resultatet av en fryktelig overtrøtt gjeng av kinesere...:) Men stemningsfull var den! Det skulle ikke mange tonene til før vi alle sto på gulvet og danset til den gla'sangen! Da vi våknet på søndag skinte solen og været var helt nydelig! Vi spiste frokost før jeg kjørte videre til skøytebanen på Myra hvor jeg møtte Rune. Der var det fullt av folk som lo og koste seg!




Siden det var to år siden sist gang var skøyteferdighetene sånn ca som Bambi sine, men gøy var det uansett!!! Vi var der vel og lenge og hadde pauser av og til hvor vi koste oss med appelsin, kakao, boller, og selvfølgelig Kvikk Lunch:D







"Dette er dagen som Herren har gjort;
la oss juble og glede oss på den!"
Salme 118,24










5 comments:

Hege Sofie said...

Å, det så utrolig koselig ut. Husker da vi var der å skøyta med valgfagen. Herlig!
Vi må dra der en hel gjeng en gang :D

Sigrid said...

Åå, høres kjempegøy ut! Jeg har hatt så syykt lyst til å gå på skøyter de siste tre viterene, men det har aldri blitt noe av :(

Anonymous said...

lenge siden jeg har gått på skøyter. er veldig klar.

Tina said...

Å, nå fikk du meg til å få lyst til å gå på skøyter med kjærsten min... oh, wait... jeg har ikke noe kjærste!§

hehe.. skøyter er gøy!

Anonymous said...

hehe, Tina er litt smådespo tror jeg.. ;)
du må fikse henne en kjærste, Ellen!